Doi tineri au ales sa isi uneasca destinele cu ajutorul trupei Hi-Q

    0
    În cadrul concertului de la Oneºti, ce face parte din turneul de promovare a noului album, Când Zâmbeºti, membrii trupei Hi-Q au îndeplinit una dintre cele mai frumoase dorinþe înscrise în Loteria Dorinþelor –  un fan ºi-a cerut iubita în cãsãtorie pe scenã, în faþa miilor de spectatori prezenþi la eveniment.
     
    Loteria Dorinþelor este o campanie iniþiatã odatã cu lansarea albumului “Când Zâmbeºti”, prin intermediul cãreia fanii Hi-Q au ocazia sã îºi înscrie dorinþele, cu ajutorul aplicaþiei personalizate de pe pagina de Facebook a trupei. Periodic, Dana Mihai ºi Florin extrag câte o dorinþã pe care o îndeplinesc.
     
    “Ne-am bucurat foarte mult sã vedem cã George a ales sã apeleze la Loteria Dorinþelor pentru a o cere pe Cristina de soþie. Momentul a fost unul plin de emoþie, atât pentru cei doi tineri, cât ºi pentru noi ºi suntem fericiþi cã fanii noºtri au întâmpinat cu atât de multã cãldurã campania noastrã: Loteria Dorinþelor. Cererea în cãsãtorie din cadrul concetului de la Oneºti a fost una dintre cele mai frumoase clipe din istoria trupei. Vom continua sã îndeplinim dorinþe prin intermediul aplicaþiei dedicate de Facebook, declarã membrii trupei Hi-Q.
     
    Noul album promoveazã optimismul ºi aduce în prim plan bucuriile mici ale vieþii. Pe lângã schimbarea la nivel de stil abordat, albumul aduce ºi un nou concept de show, prin care cei trei membri ai trupei Hi-Q devin ambasadorii optimismului. Cele zece piese: SoloStrada MeaCând Zâmbeºti, LoveLotoDon’t Leave,SoareOutroO zi ºi Hoþ de Nori marcheazã începutul unui nou traseu muzical pentru trupa Hi-Q, iar acest lucru este punctat ºi la nivel de imagine, prin intermediul noului videoclip, „Solo„.
     
    Pentru mai multe detalii, accesaþi www.hiq.ro sau pagina de Facebook
     
    Despre Hi-Q
     
    Hi-Q este cea mai popularã trupã pop româneascã. Hi-Q luat naºtere în 1996, la Braºov. Pânã în prezent, Hi-Q a lansat pe piaþã 8 albume, un album acustic „Best Of” ºi 20 de videoclipuri. Trupa este cunoscuta atât pentru succesul în muzicã (8 single-uri number one în România), cât ºi pentru cariera în televiziune (Antena1, PrimaTV, AcasaTV, TVR2, Antena2).